digitalny filter - uplne zaciatocnicka otazka :-)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Srpen 10 20:30:28 CEST 2010

Takze nejspis asi IIR?
http://www.mathworks.com/access/helpdesk/help/toolbox/signal/f4-1046.html
Tohle by ti mohlo pomoc vybrat.

Jestli chces FIR, tak pocitej, ze to nikdy nebude vypadat jako
analogova predloha a filtr pro zaruceni pozadovaneho zvlneni v
propustnem a utlumu v nepropustnem pasmu bude mit vyssi rad.

PK