Cim nahradit MC3423D?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 10 14:33:10 CEST 2010

Pokud si matne pamatuji tak to se uz také nevyrabi.
Nevim proc, ale svého casu popularni ochrana proti prepeti, tedy Crowbar
Circuit http://en.wikipedia.org/wiki/Crowbar_(circuit)  , nevim jak se to
rekne cesky, asi upadla v nemilost a byla nahrazena necim jinym, protoze
vsechny me zname ridici obvody vyrobci prestali delat
PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, August 10, 2010 2:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cim nahradit MC3423D?

2010/8/9 www www <asrock70 na seznam.cz>:
> S oblibou jsem pouzival obvod MC3423 od motoroly, tato vyrobu predala On
Semi a ON semi loni vyrobu ukoncila.
> Ted chystam novy navrh a nechci pouzivat ukonceny IC, netusite zda
existuje neco podobneho od nekoho jineho?

> Nejde o nic svetaborneho obvod ktery pokud na jednom pinu napeti preleze
nejakou mez sepne tyristor v podstate 2xOZ + tranzistor, ale je to male
hezke a rychle.
> http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/MC3423-D.PDF

Co tohle:

http://www.datasheetdir.com/NTE7172+Power-Drivers

Ale jestli se to ještě vyrábí, to nevim.

Případně zkuste hledat "overvoltage crowbar sensing circuit", třeba vypadne
z googlu nějakej podobnej IO.

P.K.