galvanicke oddeleni a ochrana AD prevodniku

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 10 14:26:42 CEST 2010

Abych si to umel představit, na vezi je cosi co ma reknem napetovy vystup
0-10V vy to nekde dole na 85m dratu merite mezi dvěma vodici , které dole
mate?
Nechme stranou zda takto lze něco zmerit.
V kazdem pripade mate tyto moznsoti
- zajistit merene vodice vodice tak, aby to cele prezilo bezne pourove
situlace tedy většinu pripadu kdy nedojde k primehu zasahu blesku do vasi
veze. Jde to, koneckoncu  mam na strese Alkomu a tam je sakra citliva VF
cast a bourku to prezije.

- Pouzit nejaky oddeleny ADC , dela treba Analog devices , ceny
akceptovatelne 5$/ks .
- Pouzit nejaky izolacni zesilovac, opet dela treba Analog, ale je to
nechutne drahe, u nas radove tisic Kc.
- pouzt vami navrzeny linearni optron.
- vytahnout cely ADC na vez a oddelit az digitalni sbernici, kterou stahnot
dolu a dole oddelit nejakym tim ADUM.

PN