Skody prepatim sposobene dodavatelom energie

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Srpen 10 14:05:17 CEST 2010

Vim o dvou pripadech - jeden podobnej jako popisujete - poskozenych bylo
mraky a nedalo se to okecat - rozvodne zavody skody hradily (nevim uz
jak - je to tak 10 let nazpet)

Naopak nedavno kolegovi, ktery je sam (jeste soused) na cca 3km vedeni
shorely nejake stykace a nejake dalsi bazmeky kolem kotle a topeni kvuli
tomu, ze naopak shorela pojistka na stozaru na jedne z fazi. Doslo k
podobnemu problemu - rozhodilo to vyvazeni trafa a vzniklo prepeti,
ktere nez prijel z prace utavilo civky.

Vtipne to bylo v tom, ze pracovnik co prijel nahodit tu fazi nevedel kde
to trafo je a kdyz byl na misto doveden tak prohlasil, ze se boji vejsek
a tam nahore pojistku nevymeni. Jelikoz kolega je dobrak tak rekl, ze
tam vleze a vymeni to za nej. Nejprve odstranil priskvarene kane, ktere
spalilo tu pojistku a cele to zprovoznil.

Nasledne mu prislo vyrozumeni, ze rozvodne zavody mu nic hradit nebudou,
nebot k poskozeni veci nedoslo zavinenim zavady na jejich zarizeni. :-D
Nechybelo mnoho, pry aby se vydal na drahu darkera.

Radek Vicek