Cim nahradit MC3423D?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 10 11:28:23 CEST 2010

Pokud se nepletu tak MC3423 funguje tak, ze kdyz na vstupu Sense napeti
dosahne 2,6V tak se na vystupu sepne tranzistor a vyleze Vcc, ktere pak
sepne tyristor nebo tak neco, cele to trva max 500ns.
To by snad melo jit vyresit jednim komparátorem.  LM219 ma tusim RT 80ns,
ale je mozne, ze mi neco nedochazi a komparatory se z nejakeho duvodu pro
hlidani prepeti nepouzivaji.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of www www
Sent: Monday, August 09, 2010 6:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Cim nahradit MC3423D?

S oblibou jsem pouzival obvod MC3423 od motoroly, tato vyrobu predala On
Semi a ON semi loni vyrobu ukoncila.
Ted chystam novy navrh a nechci pouzivat ukonceny IC, netusite zda existuje
neco podobneho od nekoho jineho?

Nejde o nic svetaborneho obvod ktery pokud na jednom pinu napeti preleze
nejakou mez sepne tyristor v podstate 2xOZ + tranzistor, ale je to male
hezke a rychle.
http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/MC3423-D.PDF

Poradite?

Jirka