Re: [OT] Starý modem na ADSL2+

Pondělí Srpen 9 22:35:13 CEST 2010

Takže výsledek: telecom, vlastně O2 se zase vyznamenal.

V sobotu (to už by to mělo cca týden fungovat) jsem tam byl, vzal jsem
s sebou pro jistotu svůj ADSL2+ modem. Nešlo to s žádným. Zkontroloval
jsem všechna nastavení, dokonce zadal jméno/heslo O2/O2.

Prej mu už někdo (technik?) z O2 volal, že je to připojený, no po
dalším telefonátu jsem měl jasno - není, teprv se na tom pracuje.

Táta jim volal znova v neděli a tak to v pondělí konečně u O2
zprovoznili - ale internet furt nešel. Takže opět beru svůj modem
(resp. router, ale to je jedno) a jedu tam. Výsledek: starý modem na
ADSL2+ lince od O2 nefunguje a to tak že vůbec. Ten můj tam funguje na
první pokus (jméno a heslo skutečně může být libovolné), tak ho tam
nechávám a jeho si beru (mám vyzkoušeno, že u mě na 3Mbit lince od
Termsnet chodí).

Opravdu skvělý přístup firmy, obchodní zástupce nakecá zákazníkovi, že
se nebude muset o nic starat, nebude muset nic nastavovat a všechno
bude chodit samo, bez toho, že by se zajímal o parametry stávajícího
připojení nebo typ modemu. Hlavně že má provizi za uzavřenou smlouvu.
Ve finálu se situace mění na "zákazníku kup si nový modem". A to má
táta kliku, že má v rodině někoho, kdo tomu rozumí, jinak by si musel
objednat nějakýho technika. Navíc O2 trvá přes týden to zprovoznit
(hádejte kolik času na to měli - výpovědní doba u Volnýho byla měsíc).

Kdyby aspoň řekli dopředu, že na jejich lince nebude fungovat modem,
co neumí ADSL2+, ale to by obchodník musel vědět, co vlastně prodává.

Pavel Kadečka.