koniec ziaroviek v podobe lesklej a farebnej brozury

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 9 18:49:39 CEST 2010

Jano, ale sam velmi dobre vies ze o usporu energie tam vobec nejde. Cely
ten cirkus je o tom vymenit lacny a spolahlivy produkt, ktory sa vyraba
so zanedbatelnou marzou a pridanou hodnotou na ktoreho vyrobu treba
materialy ktore najdes hocikde na svete niecim inym za co bude treba
znova zaplatit.
Alternativa je v porovnani s predchadzajucim draha, menej spolahliva,
obsahuje toxicke materialy a obsahuje velke mnozstvo suciastok. Da sa
vyrabat a predavat s vyssou marzou. Pocet svietidiel je konstantny,
viacej zarobis na niecom co bude drahsie.
Kedze obsahuje toxicke materialy roztaca sa cely cirkus ohladom
'ekologickej' recyklacie. Kedze su potrebne specialne substancie a
elektronicke obvody treba specialne suroviny a specialne fabriky.
Ked ludia nechcu dat peniaze sami treba ich od nich nejak vytiahnut.
Najlepsie zabalene pod ekologicke dristy a prikazane europskou uniou.
Nikto z tych co to schvalili sa nemusi doma svojim volicom snazit nic
zdovodnovat, o europske volby a zalezitosti je minimalny zaujem.
Rovnaka pesnicka dotacie na solarnu, veternu, bio a neviem aku dalsiu
energetiku.
b.