Ako opravit windows

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Pondělí Srpen 9 17:43:12 CEST 2010

To jsou mi zase 'informovane nazory' na
antivirove produkty <g> Zrovna NOD ho chyta.

Aktualni instalator:
http://www.virustotal.com/analisis/3179bdfb8e452307443224355dd96ae569b82c8929b4010eb7b1ebba4b034d50-1281368098

Listovano na WOT jako rude, na HpHosts jako FSA -
sites engaged in the selling or distribution of
bogus or fraudulent applications.
No ja bych na to nesahal.

                 Jindrich Kubec