Konektor na spojeni dvou PCB?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pondělí Srpen 9 16:19:39 CEST 2010

Potrebuji spojit dve PCB, tedy zakladni analogovou, do ni kolmo zasouvanou ridici digitalni s ADC a DAC.
Celkem cca  10 signalu + napajeni te digi casti cca 100mA.
Prvni co me napada je 2,54 lamaci dvourada lista rekneme 2x15 pinu.
Nicmene mezi signaly je i 0-10V k 18bit ADC a 10MHz SPI.

Nebude problem s konektorem, tedy prechodovy odpor (casem)
Jdou nejaka pravidla, pro rozlozeni tedy zda ma cenu okolo toho analogu dat na sousedni piny zem nebo to je zbytecne?
To ze dam SPI co nejdal od analogu povazuji za samozrejmost.

Je najaky zasadni rozdil v kvalite mezi listami at jiz z nabidky TME? GME nebo podobne?

Pavel