Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Srpen 9 13:29:27 CEST 2010

CD v aute je blbost, nechapu proc je tam jeste cpou. Spouste znamych po case odeslo. Asi prach + vibrace. Ted vyhlizim radio do auto a je jenom par kousku bez CD mechaniky.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Monday, August 09, 2010 1:21 PM
  Subject: Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

  Zdravim,
  nemate nekdo povedomost co by mohlo zpusobovat nasledujici problem?

  Pri navratu z dovolene jsem poslouchal pomerne dlouho CDcka (radove 3-4
  hodiny mluveneho slova) az najednou ticho a radio psalo nejdriv wait a
  pak reading a zase wait a pak napsalo CD error.

  CDckem to nebylo protoze nehralo ani nic jineho. Zkousel jsem radio i za
  pul hodiny znovu a nic. Druhy den uz zase hralo, ale prijde mi, ze je
  haklivejsi na drncaky - driv se mi nestalo, aby na kolejich mi CD
  preskocilo.

  Moje teorie:

  1) vypalena laserova LED - nestiha uz vykonem
  2) zaspinena cocka na snimaci hlave
  3) neco dalsiho ...

  k bodu 2 - jsou pouzitelne nejake ty cistici CD? mel jsem s tim spis
  horsi zkusenosti - jedine co opravdu pomohlo byl vzdycky uchostour a
  izopropyl

  --
  Radek Vicek