Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 9 14:15:48 CEST 2010

No to me take napadlo, ale bylo to cca ve dve hodiny rano v Alpach takze
venku vcelku frisno, netopil jsem takze ve stredovem panelu bylo dle
meho vcelku snesitelne - mozne to ale samozrejme je. Urcite to neni pro
ty radia zadny med v tech podminkach co tam panuji.

Radek Vicek