Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Srpen 9 14:06:26 CEST 2010

Moje teorie:
4) prehrati

Moje radio to dela taky, pri kratkych jizdach bez problemu, pri delsich se
po par hodinach zacina kousat a musim ho nechat vychladnout, kdyz vytahnu CD
z mechaniky, tak je opravdu vyrazne teple. Svoji roli hraje zrejme umisteni
radia (v mem oblude je radio v podstate porad ohrivano, a to i se zapnutou
klimackou), dalsi vec je, ze oproti standardnim CD/DVD prehravacum nebo PC
mechanikam je tady v pomerne malem prostoru navic jeste koncovy zesilovac,
ktery sam staci na ohrati cele krabice na pomerne neprijemnou teplotu.

Co s tim? Smirit se nebo vymenit, kdyby tam byl prostor na vetrak, tak treba
zkust ten, ale v palubce moc studeneho vzduchu nepotkate.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 09, 2010 1:21 PM
Subject: Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

Zdravim,
nemate nekdo povedomost co by mohlo zpusobovat nasledujici problem?

Pri navratu z dovolene jsem poslouchal pomerne dlouho CDcka (radove 3-4
hodiny mluveneho slova) az najednou ticho a radio psalo nejdriv wait a
pak reading a zase wait a pak napsalo CD error.

CDckem to nebylo protoze nehralo ani nic jineho. Zkousel jsem radio i za
pul hodiny znovu a nic. Druhy den uz zase hralo, ale prijde mi, ze je
haklivejsi na drncaky - driv se mi nestalo, aby na kolejich mi CD
preskocilo.

Moje teorie:

1) vypalena laserova LED - nestiha uz vykonem
2) zaspinena cocka na snimaci hlave
3) neco dalsiho ...

k bodu 2 - jsou pouzitelne nejake ty cistici CD? mel jsem s tim spis
horsi zkusenosti - jedine co opravdu pomohlo byl vzdycky uchostour a
izopropyl

--
Radek Vicek