OT: zkomolenina n

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 9 11:31:00 CEST 2010

Nevim jestli jsem BFU, ale ja bych klidne Ubuntu na PC mel rad (mam na
nem servery), ALE musel bych ozelet:
----
MikroE Pascal (koupeny SW), ktery jede pod Wine velmi podivne = nepouzitelne

Scaner od Canonu = to co leze z linuxoveho driveru je tragedie

Fototermotiskarnu od Canonu = kit, ktery je spocitan (kazeta s foliema +
papiry) proste nevyjde - folie dojde a zbyva mi 1/3 papiru

Komercni placeny konvertor k fotaku Nikon Capture NX = to nejepsi
(vystupem - jinak prace s nim je tragicka) na RAWy z fotaku Nikon -
zadna ani priblizne srovnatelna alternativa na linux neni

web kameru - naposledy kdyz jsem zkousel tak vystup z kamery 1.3Mpx se
sklenenou optikou vypadal jak z kamery 32x240 navic naprosto nefungovala
korekce expozice
----
Takze me zatim levneji vyjde koupit si naprosto pohodove Win 7 nebo
uplne stejne kvalitni XP a bez problemu je pouzivat. Win u me vydrzi bez
kolapsu a padani stejne jako je moralni zivotnost HW.

Takze nejde jen o FF a TB (oba pouzivam na win), ale hlavne o periferie.

Radek Vicek