OT: zkomolenina n

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pátek Srpen 6 21:59:06 CEST 2010

Heh,
1) vsimam si toho opravdu pouze od pana Lukeshe, takze ano prohlasuji:
dela to ten ta ten.
2) nepochybuji, ze jeho verejne postoje v na tema win x linux atp.
znate stejne tak jako ja a myslim ze me k tomu oznaceni opravnuji.
Pokud se komukoliv zda vyraz "linuxfanatik" prilis tvrdy, ci primo
sprosty, beru zpet a uprime se omlouvam - me to neprilo prilis
zavadne.

Takze: neslucujte za me prosim neco, co ja dohromady nedavam. Rozhodne
jsem nikde nenapsal, ze by za orezavani mohl tucnak. To osloveni se
tam vyskytlo pouze proto, ze to bylo v threadu zvrhleho do linux x win
prestrelky.

Lukas Burda