Ako opravit windows

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pátek Srpen 6 18:01:49 CEST 2010

Tohle by mělo umet odinstalovat i to co jiz fyzicky není na HDD, tedy zamete
stopy a pak je to na vas

http://rapidshare.com/files/314979583/Perfect_Uninstaller_6.3.3.7_Portable.r
ar

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Friday, August 06, 2010 4:48 PM
To: HW-news
Subject: Ako opravit windows

Ahojte,

urobil som taky mensi pokus a odobral som z win .net frameworky. Vsetko
fungovalo ok akurat do posledneho update... Stahuju sa stale updaty na tie
.net frameworky, ktore uz v pc nemam. Neda sa to zrusit a win sa vypina asi
20min. Skusal som ich doinstalovat znova, avsak instalacia vyhlasi, ze
nejake .net frameworky su uz instalovane a zhodi instalator. Neviete nahodou
niekto co s tym? Vdaka.

A.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 5347
(20100806) __________