OT: zkomolenina n

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 6 13:41:12 CEST 2010

Abych to shrnul:

1. je to vlastnost seznamu v kombinaci s OE, zkoušel jsem to nastavit, ale
asi jsem tomu nevěnoval dost času, je to pořád stejné. Když si na to
vzpomenu, přepisuji předmět do beznabodeníčkové podoby, ale to v zápalu boje
je málokdy.
2. plný outlook na rozlišení 1024x768 je nepřehledný a při mém objemu pošty
je velice pomalý a proto OE, kde mám větší přehled.
3. Windowsy tu mám proto, abych byl kompatibilní s firmou a mohl se připojit
přes Citrix, před lety citrix opustil linux a s novou verzí CAG už nebylo
jak udělat tunel z linuxu a spustit aplikace. Později rozchodili přístup
přes browser, ale kompatibilita openoffice s nejnovějšími office byla nulová
a to si pište, že u nás z něj používají kdejakou fičuru, která způsobí
naprosto rozhozený dokument. Tedy dostal jsem notebook s wokny, abych mohl
pracovat. Když mi na jaře zdechnul starý notebook a dostal jsem IBM, šel tam
hned linux, nejnovější OOo, velké nadšení zavládlo nad 6,5 hodinami z
baterek...No ale nemohl jsem rozchodit problémy s klábosnicí, tak tam šly
potupně wokna a ty vydrží jen 4 hodiny na baterky.
4. česká klávesnice v linuxu po připojení přes Citrix není úplně ideální a
to už vůbec nemluvím o RDP, kde se z linuxu nejsem schopen na naše nové
servery ani přihlásit a po servicepacku starých taky ne, navíc na každé
verzi wokenního serveru se ta klávesnice chová jinak. RDP ještě nemá pořádně
vyřešenou kompatibilitu ani s W2008, tohle MS dělá schválně. Přitom 10 let
starý RDP klient z WinCE se připojí bez problémů.
5. v práci mám servery jen na linuxu a o wokna se starají jiní, windowsy
potřebuji pro to, abych věděl co na tom linuxu kdo chce co udělat. Doma mám
taky linux, neboť udržovat windowsy děckám by bylo časově náročné. Takhle
tam mají svoje profily a když si něco rozvrtají, smažu jim příslušný
adresář, nebo když to nezabere tak u těch menších i všecky .* v home. je to
rychle, efektivní, nezavirovatelné (*) a nezatěžující.

* ano, wine částečně zavirovatelné je, ale to jim smažu .wine a je uklizeno.

Tak, pochopilo panstvo?