OT: zkomolenina n

Sudovec sudovec na seznam.cz
Pátek Srpen 6 08:19:00 CEST 2010

Smí nebo nesmí - to co je v licenčních podmínkách je jasně napsané za
účelem zřeknutí se odpovědnosti v podobných případech použití. A je to
naprosto pochopitelné. Pro takovéhle účely je třeba použít jiné postupy
a nástroje.

Jinak podobnou klauzulku najdete i v Datasheetech součástek - většinou
se týká použití v lékařských přístrojích a podobně.

   S.