OT: zkomolenina n

Pátek Srpen 6 08:15:42 CEST 2010

2010/8/6 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:
>  Bod třetí - zkuste se svobodně rozhodnout pro OS při nákupu počítače. Třeba
> notebooku. Řada lidí si nedokáže nainstalovat OS sama a kupuje počítač hotový
> se vším všudy. Ano, už se občas objeví i stroj s předinstalovaným Linuxem, ale
> opět, žádná velká reklama a bohužel musím říci, že to jsou vždy jen hodně
> levné počítače, v podstatě hardware, kde by cena windows tvořila podstatnou
> část ceny celého stroje. A když chce člověk něco slušnějšího, nemá výběr. Nebo
> ano ? Poraďte, sháním teď notebook. Chci něco od HP, v cenové hladině 20k
> [...]

1) Zkoušel jste ten notebook poptat?

2) Na ww.hp.cz píšou mj. "Freedos":

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/cz/cs/sm/WF06a/321957-321957-64295-3955552-3955552-4095215.html

3) Když po tom není poptávka, tak se to neprodává, ani nenabízí a
nakonec ani nevyrábí. To jsou jednoduché zákony trhu, žádný
komunismus.

4) Nechte výrobce notebooku svobodně se rozhodnout, v jaké konfiguraci
bude svoje zboží vyrábět.

P.K.