OT: zkomolenina n

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Srpen 6 07:05:50 CEST 2010

Kdyz je ten patek teda...

Je zvlastni, ze ten system se samymi krasnymi privlastky , stabilni ,
zadarmo ?! se nedokazal poradne prosadit na desktopu po nekolik
desitek let. Asi diky zidovsko , zednarskemu spiknuti.

Mimochodem upozornuju , ze v MS kraji na tech zatracenych windows
pojede kupa technologie na IBC ( integrovane bezpecnosti centrum) ,
ktere zdruzuje vsechny dispecinky zachrannych slozek(hzs,pcr,zzs,mp)
:)  Takze opravdu na nich zivoty zaviset budou , ale nebojte je tam
nekde i linux teda spis jeho komercni verze jako oracle enterprise
apod. Ale na desktopech jedine win 7 :)  A svete div se kvuliva
spousty obskurnich SW co pouzivaji zachranne slozky tam budou i uz
ponekud starsi verze windows server atd... Ale jo mit misto IOSu na
catalystech 6500 windows tak nevim nevim asi bych tak klidne nespal
:)))

Ono je to spis tak , ze odbornik v praxi nasazuje to i to podle toho
kde se to hodi a je to vyhodne , ti ostatni kafraji na diskuzich a
vymysli ruzne zajimave jmena pro windows nebo linux .

snehulak