AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 5 21:48:18 CEST 2010

Nevidim dovod, preco by sa nedal pouzit avr-gdb, a minimalne avarice
so starym JTAG_ICE. Podobne simulavr. Ako IDE napr. Eclipse. Vsetko
toto, pokial mi je zname, pochadza z Linuxu a pod Win funguje.

miro