AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 5 21:16:33 CEST 2010

Dakujem za info - cize je to v zasade to iste, ako som pozoroval.
Mozno som velmi rozmaznany tym, co pouzivam, ale bez debuggeru a
simulatoru si neviem predstavit svoju kazdodennu pracu - preto som
tento styl prace nazval spartansky. Taky maly "kuturny sok" :-)

J.S.