dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 5 21:09:54 CEST 2010

VDI nemusite lokalizovat na webe MCHP, proste si stiahnete instalacku
MPLAB-u a tam to vsetko je.
Len si musite davat pozor, aby ste si ho pri instalacii nezvolili
medzi veci, ktore sa neinstaluju. Jednoducho si dajte Full install,
alebo pri volitelnej instalacii si zaskrtnite vsetko. Ked ho budete
instalovat nabuduce, ak vobec, budete vediet co nepouzivate a teda
nepotrebujete. VDI by mal byt v menu "Tools".
Ja si davam volitelnu instalaciu, lebo napriklad VDI, ktory
nepouzivam, si mozem odstranit, takisto podporu HW nastrojov, ktore
nepouzivam - aspon to zbytocne "nestrasi" v ponuke nainstalovaneho
MPLAB-u.

J.S.