Re: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:31:49 CEST 2010

Dekuji za info, VDI zkusim, hled jak milo ho lokalizuji, Zatim jsme ho na webu Microchip nenasel.
K velikosti adresare, mam Win7 64bit, nainstaloval jsem
MPLAB 8.53
full C30 3.2. a update na 3.24
full C18 3.1 a update na 3.36
full C32 1.05 a update na 1.11
App_Lib_v2010_04_28

a velikost adresare je 2.2GB

Jirka

>1, No takze simulator pre vsetky mozne PIC je sucastou MPLAB-u, netreba stahovat nic ine.
Sucastou MPLAB-u je editor (lepsi ako ten v AVRstudiu, napriklad), assembler pre vsetky PIC rady. linker, simulator, VDI (o tom sa zmienim neskor) a podpora pre programatory a debuggery. Teda pre pracu v asm je to 100%-ne vyvojove prostredie, pre pracu v C si treba stiahnut prislusny kompilator. Inak netreba nic dalsie.

2, Existuje nastroj VDI - Visual Device Initializer, teda programcek, ktory Vam ponukne na obrazku pinout zvoleneho PIC, vy si zvolite ake periferie chcete pouzivat a ake maju mat vlastnosti (baudova rychlost u USARTu, napriklad) a VDI Vam vygeneruje inicializacny kod a tusim aj interrupt handlery, pri MCU, ktore maju PPS (prehodite si periferiu na ten pin, ktory Vam vyhovuje
http://techtrain.microchip.com/webseminars/documents/PPS_032807.pdf)
aj generuje nastavenie PPS.
Je to pekne a farebne a vraj sa to lahko pouziva. Pravdupovediac, nikdy som to nepouzival, pretoze pre mna je jednoduchsie a rychlejsie pozriet sa do datasheetu a nastavit si periferie presne tak ako chcem, ale niekomu takyto styl prace moze vyhovovat.

A k tym 2GB -
cely moj adresar "Microchip" ma cca 1,3GB a je tam MPLAB, MAL (Microchip Application Library) a 5 kompilatorov a vsetko mozne, co sa tam nazbieralo za cca 3 roky od poslednej istalacie Windows s tym, ze updatujem MPLAB vzdy, ked vyjde novy release.

J.S.