Dgitalni filtry pro tupce a neb lovime z sumu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Srpen 5 15:04:15 CEST 2010

ono zase ked clovek nema ani najmensiu predstavu ako funguju filtre
vseobecne tak nepomoze ani svatena voda :-)
triky a optimalizacia moze nastupit az ked ma clovek aspon aku taku
predstavu ako veci funguju...