OT - Adobe Reader

boia laboia na volny.cz
Čtvrtek Srpen 5 11:39:35 CEST 2010

Podobný problém jsem měl s Adobe Reader před léty, až mi někdo poradil
používat free program "Foxit PDF Reader"... od té doby je po problémech
s načítáním pdf, sekáním při prohlížení a padáním... a Adobe Reader mi
na PC už nesmí.
http://www.stahuj.centrum.cz/podnikani_a_domacnost/kancelarske_aplikace/ostatni/foxit-pdf-reader/