Radic znakoveho LCD SPLC780D

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Čtvrtek Srpen 5 09:06:55 CEST 2010

  On 4.8.2010 22:50, Jan Waclawek wrote:

> No, len na to, ze tam je pravda... ;-) Napriklad v danom pripade je z ,lss vidiet, ze ako ten delay vyzera, ze sa linkuju float kniznice, ze sa v tych rutinach na zapis a citanie nibblu robi nieco divne co asi nebol zamer atd.
Podivam se na to, mozna je to tim, ze jsou vypnute optimalizace tim jak
jsem zkousel jestli timto zpusobem bude debuger lepe sledovat pozici v kodu.
> Mimochodom preco mas 2 adresare s vystupmi?
To zustalo taky jako pozustatek experimentu jestli cerstve nainstalovane
AVRstudio s GCC funguje spravne.

Chapu, ze te takovy pristup k programovani jako odbornika rozciluje, ale
ja ted momentalne potrebuji vysledek nejlepe vcera, na preciznost bude
cas jindy. :-)  Ospravedlnujem sa. :-)

Tosa