Radic znakoveho LCD SPLC780D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 4 23:49:09 CEST 2010

Kompiluje :-)

skusil som nejake svoje 3 projektiky. Na prvy pohlad sa da porovnat
velkost kodu. Na dvoch projektoch vygeneroval mensi kod, na jednom
vacsi. Rozdiely su 1-tky bytov na ~500B kode a 10-tky bytov na ~8kB
kode. Funkcnost vysledneho kodu sa narychlo preverit neda, tak zatial
ostanem pri WinAVR-20100110. Ked novinku uvolnia nie ako betu, prejdem
na nu :-)

miro

Dňa 4.8.2010, Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal(a):