Radic znakoveho LCD SPLC780D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 4 23:09:44 CEST 2010

Dňa 4.8.2010, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):

> Ale no. Mas pocit ze som si to cele vymyslel? By to bolo trocha komplikovane, nie?

Ved som neutocil, mal som seriozny zaujem si to stiahnut a vyskusat.
Cakal som link na download. Samozrejme, ze verim, ze verzia existuje.
Poslal si mi link na google s instruktaznym videom... super... Isteze
som predtym sam google pouzil - bezvysledne. Mam skusenosti, ze google
sa sprava rozne, tak mozno Tebe dal relevantne vysledky, to som
otazkou sledoval.

> Uz teraz ano, lebo v tom linku je cislo verzie (a je to beta) a ti stu*** ked zmenili verziu tak tu staru vymazali.
>
> Precitaj si posledne 4 prispevky v tom threade na avrfreaks.

Ano priznavam, necital som ten thread, len prvy prispevok, kde bol
link nefunkcny.

> Ber to tak, ze to nie je oficialne vydane, ale je to zamerne leaknuta beta ;-)

OK, som teda na stranke http://www.atmel.no/beta_ware/
Pocitam, ze sa jedna o AVR Toolchain Installer. Dufam, ze napriek tomu
co pisu,  bude sa dat pouzivat aj bez AVR Studia

miro