Radic znakoveho LCD SPLC780D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 4 20:22:25 CEST 2010

Dňa 4.8.2010, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):

> http://lmgtfy.com/?q=WinAVR20100701

Si to aj skusil? Tvoj komentar v avrfreaks som nasiel aj predtym, ale
link v nom je nefunkcny. Ostatne 2 linky z googla rovnako nevedu k
cielu...

> WinAVR je uz mrtvy (nechce sa mi vyhrabavat konkretny link na avrfreaks, ale je to vlastne napisane aj v release notes posledneho WinAVR). Eric Weddington (ktory WinAVR ako kolekciu okolo avr-gcc robil) je uz nejaky ten rok zamestnancom Atmela, a chysta sa AVRStudio5, pravdepodobne na zaklade Eclipse (aj ked sa tvaria hrozne tajomne), malo by to byt vydane ku koncu roka.
>
> Mam pocit ze som o tom pisal na uzone, ale na moje pocity sa v poslednom obdobi vobec neda spolahnut... :-|

Ano, o tom som uz cital, myslim, ze od Teba :-) Len som nevedel o
nejakej uz uvolnenej verzii

miro