Radic znakoveho LCD SPLC780D

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Srpen 4 19:59:27 CEST 2010

Dňa 4.8.2010, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):
> Najnovsia verzia delay.h (z avr-libc 1.7.0, napr. v tom "preview" WinAVR20100701 co len ja tak volam)

To sa da kde zohnat? Sourceforge mlci
http://sourceforge.net/projects/winavr/files/

> Ono tie delaye cyklami aj tak pouzivaju len amateri takze nejde o nic... :-P

Nastastie AVR pouzivam len ako amater, este by mi ich zarobkova
cinnost znechutila :-)
V niektorych situaciach je pouzitie delay cyklami vcelku vhodne. Napr.
aj pri tej inicializacii displaya. Robi sa spravidla raz po resete,
kedy velmi nevadi, ze procesor "strati cas" neefektivnym bludenim
dokolecka a velkost kodu cakacich sluciek je aj kratsi, ako
inicializacia a obsluha prerusenia od timera.
Iny pripad su napr. jednoucelove nekriticke aplikacie v takom tiny13,
ktory ma len jeden timer, ktory je ako napotvoru pouzity na PWM, alebo
generovanie presnej frekvencie a znasilnovat ho este na delay da viac
prace pri ladeni, ako pouzit cykly :-)

miro