dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Srpen 4 18:56:59 CEST 2010

Jen tak na okraj - LPC2148 má jádro ARM7TDMI-S a to má do DSP dost
daleko. Ovšem cortex-m3 jádro má k DSP zase poměrně blízko - harwardská
architektura, jednocyklové instrukce multiply+add, dokonce má i
instrukci RBIT (přeházení pořadí bitů), kterou oceníte pokud budete psát
FFT. Je vidět, že se s použitím jako DSP u tohoto jádra počítá, i když
nemá saturovanou aritmetiku. Ale na 32-bitech to asi není problém.
Mimochodem by mě docela zajímalo zda ten dsPic (nebo i jiná
architektura) má v instrukční sadě něco podobného jako zmíněný RBIT.

Mrazík