Rychly USB hub

JD jirkonf na seznam.cz
Středa Srpen 4 14:47:49 CEST 2010

 Zdravim,

udelejte jednoduchy test - hub pripojte k PC, strcte do nej USB disk a dejte
kopirovat vetsi soubor (>100MB), pokud to pojede kolem 1MB/s full speed, pokud
vic tak hruba 3-5MB (zalezi na rychlosti pripojedeho usb disku, kolem tech
4mega to tak vychazi kdyz je to flashka)...

Pak muzete zkusit pripojit 2 USB disky a testnout to znova...

V jakem rozliseni provozujete ty USB kamery? Vi se, kolik dat z nich cca tece?
V Brne muzu USB hub co dava high speed zapujcit na test, sesly se mi ted 2...

JDrozd

---