A co takhle Basic na PIC ?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Srpen 4 14:24:08 CEST 2010

C neni vubec slozity, nejtezsi je rozjet kompilator a vyvojova prostredi. Vychytat veci co nejsou popsane v navodu a podobne. Pak uz je to sranda.
Dulezite je psat program prehledne:
a = b * 1,19;  // Tak ne, kdo se v tom ma vyznat
CenaCelkem = CenaBezDPH * Sazba_DPH; // Hned je jasne o co jde
(Pekne popsano v knize Dokonalý kód)

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Kručinský Ladislav
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, August 04, 2010 1:54 PM
  Subject: RE: A co takhle Basic na PIC ?

  Jóó - právě na těchto systémech jsem se ten Basic trošku naučil ale je to drahé a nebylo tam moc paměti.
  Mně se ty PICy strašně líbí ale pořád kopírovat odstavce ASM textu a pak hlídat proměnné a adresy mně moc nebaví a tak si říkám, že bych to udělal trošku elegantněji (přes ty moduly). No a řešit násobení a porovnávání čísel bych zase raději přes ten Basic.

  L. Kručinský