A co takhle Basic na PIC ?

Středa Srpen 4 13:54:06 CEST 2010

Jóó - právě na těchto systémech jsem se ten Basic trošku naučil ale je to drahé a nebylo tam moc paměti.
Mně se ty PICy strašně líbí ale pořád kopírovat odstavce ASM textu a pak hlídat proměnné a adresy mně moc nebaví a tak si říkám, že bych to udělal trošku elegantněji (přes ty moduly). No a řešit násobení a porovnávání čísel bych zase raději přes ten Basic.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Wednesday, August 04, 2010 1:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: A co takhle Basic na PIC ?

Kdysi jsem mel (jeste mam) od firmy MiTe tohle:
http://www.parallax.com/Store/Microcontrollers/BASICStampModules/tabid/134/ProductID/4/List/1/Default.aspx?SortField=UnitCost,ProductName
neco jsem s tim zkousel, pak mi jeste koupili Basic Stamp 2 ale k tomu uz jsem se nedostal.
Myslim, ze firma MiTe (z Hradce Kralove) uz se k tomu nehlasi.