univerzalny plosak pre SMD bastlenie

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 3 23:08:37 CEST 2010

zalezi samozrejme od zlozitosti, ale pre nas to nie je vhodne riesenie.
Na takychto doskach robime testy malych subsystemov hlavne na meranie
parametrov.
Tieto veci su potom sucastou vacsich celkov, ktore su vacsinou na
plosaku o 8 a viac vrstvach. Tieto velke plosaky u nas nenavrhuje
dizajner danej dosky, ale mame na to oddelenie, ktore to robi pre cely
institut. Dizajner len doda kompletnu schemu a priebezne sleduje ci sa
navrh vyvija podla jeho predstav. Zatial sa moze venovat navrhu fpga
kodu alebo dalsiemu projektu.
Takze tie male bastl dosky maju opodstatnenie a spotrebujeme ich pomerne
vela, hlavne pri vyvoji zmiesanych analogovo-digitalnych VF obvodov.
b.