univerzalny plosak pre SMD bastlenie

Úterý Srpen 3 22:48:20 CEST 2010

No já nevím. Je to asi otázka dostupné technologie pro kusovou výrobu. Já
než bych něco drátoval na univerzálu, nakreslím si to na počítači s tím že
průchody skrz desku mají větší plošky aby je šlo odvrtat, nejsou pod
součástkama. Druhá strana jsou místo plošňáku jen drátové propojky, se
soutiskem dvoustranné desky si hraju jen když to jinak nejde. Vytisknu,
vykopíruju, vyleptám. Za hodinu mám desku, návrh definitivní desky je už z
části hotový.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 03, 2010 7:04 PM
Subject: univerzalny plosak pre SMD bastlenie

Zdravim,
pomaly sa nam v praci minuli zasoby univerzalnych plosakov pre SMD
bastlenie, tak potrebujem doobjednat.
Kedze su nove komponenty ktore pouzivame v roznych smiesnych puzdrach
bolo najjednoduchsie si navrhnut presne to co potrebujem.
Dospel som k tomuto http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/so.pdf. Su
tam 4 dosky, kazda 15x20cm. Bude to vyrobene na plosaku 0.5 alebo 0.8mm
hrubom, clovek si jednoducho odstrihne co potrebuje a obojstrannou
paskou prilepi na nosnu bastldosku. Su tam puzdra SOIC, SOIC-WIDE, TSSOP
do velkosti 16 pinov, SC70 a SOT23 na single gate hradla a operaky,
LFCSP-16 a 24 na moderne rychle operaky.
V pravo dole potom univerzalna doska ktora bola optimalizovana
svajciarskym inzinierom :-) tak aby sa na nu dalo napajkovat 1206, 0805
aj vysokofrekvencne zosilnovace, atenuatory alebo filtre.
Kazdy pas ma vedla seba 2mm siroke vodice na distribuciu napajania alebo
ineho signalu. Na takejto doske som lepil aj ecl logiku a bez problemov
bezi na 400MHz :-)
Idem to dat urobit v Printede pre nasu potrebu, ale ked tam uz budu
filmy tak sa moze dat vyrobit viac kusov. Mali by ste niekto zaujem? Mam
im povedat nech tym doskam priradia nejake identifikacne cislo aby si
ich mohli kupit aj ludia z vonku?
Zabudol som na nejake casto pouzivane puzdro?
b.