univerzalny plosak pre SMD bastlenie

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 3 19:34:11 CEST 2010

Na kolik to tak prijde?
Nevim zda bezne, ale ja dnes pul dne hledal neco na co pripaim  TSSOP-20

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, August 03, 2010 7:05 PM
To: 'HW-news'
Subject: univerzalny plosak pre SMD bastlenie

Zdravim,
pomaly sa nam v praci minuli zasoby univerzalnych plosakov pre SMD
bastlenie, tak potrebujem doobjednat.
Kedze su nove komponenty ktore pouzivame v roznych smiesnych puzdrach bolo
najjednoduchsie si navrhnut presne to co potrebujem.
Dospel som k tomuto http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/so.pdf. Su tam 4
dosky, kazda 15x20cm. Bude to vyrobene na plosaku 0.5 alebo 0.8mm hrubom,
clovek si jednoducho odstrihne co potrebuje a obojstrannou paskou prilepi na
nosnu bastldosku. Su tam puzdra SOIC, SOIC-WIDE, TSSOP do velkosti 16 pinov,
SC70 a SOT23 na single gate hradla a operaky,
LFCSP-16 a 24 na moderne rychle operaky.
V pravo dole potom univerzalna doska ktora bola optimalizovana svajciarskym
inzinierom :-) tak aby sa na nu dalo napajkovat 1206, 0805 aj
vysokofrekvencne zosilnovace, atenuatory alebo filtre.
Kazdy pas ma vedla seba 2mm siroke vodice na distribuciu napajania alebo
ineho signalu. Na takejto doske som lepil aj ecl logiku a bez problemov bezi
na 400MHz :-) Idem to dat urobit v Printede pre nasu potrebu, ale ked tam uz
budu filmy tak sa moze dat vyrobit viac kusov. Mali by ste niekto zaujem?
Mam im povedat nech tym doskam priradia nejake identifikacne cislo aby si
ich mohli kupit aj ludia z vonku?
Zabudol som na nejake casto pouzivane puzdro?
b.