Vadny zdroj u skeneru.

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 3 09:35:32 CEST 2010

Jako skoro u vsech techto spinanych zdroju nejspise doslo k tomuto, diky
tepelnému namahani postupne velky elity (hlavne ten na vystupu) zvysovaly
svuj ESR a ztracely kapacitu, nasledkem toho odeslo neco  dal tedy nejspíse
spinaci T a veci okolo nebo ridici IC.
Druhou nejcastejsi zavadou je odesly velky srazeci odpor , ktery z
usmerneneho sitoveho napeti 320V dela napajeni pro ridici IC tedy cca 15V,
opet vlivem tepla a starnuti zvysi svůj odpor o rad a zavada je na svete,
pripadne ještě vyschne C, který je za timto odporem a slouží jako zdroj pro
samotny IC.

Lze pouzit libovolny jiny zdroj, treba toto

http://www.i4wifi.cz/?cls=stoitem&stiid=1371

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Tuesday, August 03, 2010 7:14 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Vadny zdroj u skeneru.

Porouchal se mi skener HP Scanjet 4670.
V prvnim kroku jsem zmeril napeti co leze z externiho zdroje - nula.
Kabely jsem promeril, ty jsou snad v poradku.
Zkousel jsem zdroj od skeneru Mustek co je nejakou dobu odstaveny, taky
nefungoval.
Fotky zdroje jsou tady:
http://ing.kotlaba.sweb.cz/DSC00132.JPG
ten rozebrany je od skeneru Mustek.
Chco se zeptat, zda tyhle zdroje lze nahradit nejakymi co se prodavaji v GM
pripadne jestli u techhto zdroju je nejaka charakteristicka zavada co by se
dala opravit.
Stitkovy udaj na zdroji je 12V 1,25A.