WellGate 3802A jak do nastaveni

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Úterý Srpen 3 08:53:39 CEST 2010

Takze uz jsem se do zarizeni dostal. Bylo to trosicku komplikovanejsi nez
jsem cekal. Pres RS232 kde nefunguje plny kabel ale jen 3dratovy (jsem si
dal nez jsem na to prisel). jsem si musel zjistit IP adresu kterou nekdo
zmenil. Pak uz to slo raz na raz. Ted jsem v nastaveni a absolutne netusim
jak co nastavit. Zatim bych to chtel jen na stole odzkouset a to tak, ze do
WellGate 3802A poustim linku z GSM brany, dal jit pres LAN do Telco AC211N
kde je telefonni pristroj. Manualy mam, ale vubec nevim co kde nastavit.
Chtel bych tomu trosku porozumet a tak se ptam, jestli zde neni nekdo, kdo
by byl ochotny (a mel cas se mi venovat) treba pres ICQ nebo Skype a pomoct
mi to rozchodit, vysvetlit.
Dik.
S pozdravem

ZAPLETAL Martin
From: "Jiří Brettl" <brettl_bfb na iol.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 02, 2010 2:35 PM
Subject: Re: WellGate 3802A jak do nastaveni

  Zdravím,
   neznám toto zařízení. Jinak se to bude skoro určitě přípojovat přes
DHCP a asi nemáte na síti DHCP server tak že to nedostane IP a tak se
nepřipojíte. Zkuste to připojit za nějakým routerem který dá IP a pak se
tam připojte. Jak reset nevím, nemám manual. Nejspíš klasicky podržet
nějaký čudlík na určitou dobu.
Jiří Brettl