algoritmus na zmensenie dat pre mcu

Andrej Jancura hw_aj na zoznam.sk
Pondělí Srpen 2 21:23:07 CEST 2010

Dobry vecer,

dakujem velmi pekne za ochotu, ale skusim sa najprv pozriet na miniLZO.
Vyzera to byt predsa len trochu schodnejsie.

A.

----- Original Message -----
From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, July 30, 2010 7:16 PM
Subject: Re: algoritmus na zmensenie dat pre mcu

RAMky sežere třeba takový zip dost. Ne že by to algoritmus neřešil, ale
ono to vlastně ani jinak nejde - když chci dostatečně velký kompresní
poměr, musím mít na vstupu dostatečně velký balík. Jednou jsem zkoušel
takto zkomprimovat svf soubor s tím, že by se rozbalil jednočipem přímo
do FPGA. Pokud se pamatuju nějak to chodilo, ale nakonec jsem se dal
jinou cestou. Pokud máte zájem, můžu to hodit někam na web. Je to
vlastně očesaný gzip, dá se nastavit velikost vstupního "okna".

Mrazík