Kde nechat vyrobit DPS levne?

Pondělí Srpen 2 16:01:38 CEST 2010

Hele Petře, pošli foto své garáže... zařadím ho do sbírky "koutečky" kterou občas ukazuji manželce když má připomínky stran stavu v mé dílně ;-)

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Monday, August 02, 2010 3:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kde nechat vyrobit DPS levne?

Původní zpráva ze dne 2.8.2010 od Michal Krestan:

> Tohle me uz prijde neuveritelny, vice nez rok tu silene zapasim se
> situaci, kdy vecne neni nejaka soucastka a bezna dodaci lhuta je pres
> 20 tydnu a ted uz nebudou ani desky, to uz radsi rovnou pujdu delat
> neco jineo (tedy v podstate uz delam:-) Naposledy jsem neco takoveho
> zazil v dobach, kdy jediny dodavatel byla Tesla. Bude nekdy znovu zpet
> doba, kdy nebude problem neco sehnat?

Koukám, že přijde doba, kdy leckomu přijdou mé garážové zásoby docela vhod :-)))

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert ====================================================================