SPST switch

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Pondělí Srpen 2 13:32:49 CEST 2010

>V tej skratke to nie je schovane. musia tam byt dalsie privlastky. 2 by
>mohlo byt este "latching" alebo tak nejak. Tiez "switch" moze byt
>vypinac ako na lampu, (stlacim jednym smerom tak zostane tam, >stlacim
>druhym tak zostane tam), to 1 by mohlo byt skor "pushbutton". Pri 1 Vas
>moze zaujimat aj to, ci je NO alebo NC (t.j. spinaci ci rozpinaci), to
>tiez v tej skratke nie je.

>Ja viem ze som nepomohol, ale tak to je, ta terminologia nie je
>jednoznacna a definitivna.

>JW

Však to je ten môj problém. Bastlím niečo podľa návodu a je tam podľa
schémy päť spínačov. Autor píše, že štyri sú "bežné mikrospínače" a
jeden je spínač "SPST". Z popisu funkcie sa to tiež nedá s istotou
zistiť. Záleží na tom aký otvor do panelu bude treba urobiť. Nechce sa
mi to skúšať ako "hniezdo" na stole a zistiť, čo tam má vlastne byť.
No,budem si musieť nejako poradiť. Zatiaľ díky. P.B.