SPST switch

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 2 13:16:52 CEST 2010

>Hanbím sa za túto otázku ale èím viac sa to pokú¹am zisti», tým som z
>toho väè¹í jeleò.
>
>SPST switch je: 1. Stlaèím zapne, uvolním vypne
>                         alebo
>                         2: stlaèím zapne, stlaèím vypne.
>
>  Ktorá mo¾nos» je správna ? Preklad Single Pole Single Throw mi akosi
>niè nevysvetµuje.  P.B.

V tej skratke to nie je schovane. musia tam byt dalsie privlastky. 2 by mohlo byt este "latching" alebo tak nejak. Tiez "switch" moze byt vypinac ako na lampu, (stlacim jednym smerom tak zostane tam, stlacim druhym tak zostane tam), to 1 by mohlo byt skor "pushbutton". Pri 1 Vas moze zaujimat aj to, ci je NO alebo NC (t.j. spinaci ci rozpinaci), to tiez v tej skratke nie je.

Ja viem ze som nepomohol, ale tak to je, ta terminologia nie je jednoznacna a definitivna.

JW