jadra epsos

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 2 11:53:54 CEST 2010

objednaval som nejake feritove jadra a kedze viem ze epcos ma fabriku v
Cechach tak som ich uprednostnil pred Philipsom. Objednaval som z
centraly v Nemecku. Dnes som jadra dostal a ostal som mierne sokovany.
Dostal som krabicku s 12 vakuovo balenymi jadrami a meracim protokolom.
Zmeranych vsetkych 12 jadier z 12, namerana hodnota Al, vyhodnoteny
priemer, min, max, smerodatna odchylka a este aj graf distribucie. Pod
tym podpisana nejaka slecna s ceskym menom. Feritov som uz nakupil plno
ale toto som fakt necakal. Obzvlast ked ma objednavka hodnotu 11 eur a 4
centy :-)
b.