Kde nechat vyrobit DPS levne?

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pondělí Srpen 2 10:36:32 CEST 2010

  Je to informace JPP, ale cca pred rokem byl problem nakoupit suroviny
na vyrobu laminatu jako podkladu cuprextitu, protoze vse co bylo na trhu
skoupila nejaka velka letecka spolecnost na vyrobu jejich noveho
letadla, ktere ma hodne laminatovych casti. Mozna to s tim souvisi.
Ale v soucasne dobe pry uz nedostatek techto surovin (a tim zvysena
cena) neni. Mozna nejake dozvuky.

Tosa