Vyber tranzistru pro synchroni menic - nejaky nastroj?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Srpen 1 09:16:48 CEST 2010

Pres hodinu vybiram "nejlepsi" tranzistor pro synchroni menic a jsem z toho jiz docela znechucen, neexistuje na to nejaky nastroj?

Mam dano max. vstupni napeti, v prvnim kroku jsem tedy urcil min. pozdavane napeti, rekneme 100V.
Mam dan max. proud ktery to ma davat, rekneme 10A, T by mel zvladat min dvojnasobek
Porovedeni SMD.
Mel by co nejmene hrat tedy mit min. ztraty, ty jsou dany ztratami RdsOn a spinacimi ztratami, problem, je, ze T s velmi malym RdsOn ma velkou G a tudiz velke spinaci ztraty.
Tedy jsem si vyjel T s RDSOn pod 50mOhm a pocitam realne celkove ztraty pri spinaci frekvenci rekneme 100Khz.
Nicmene jde to pomalu a musim ke kazdemi T stahovat DS.

Nejde to nejak jinak, respektive neni na to nejaky program?

Jirka