centralni vysavac - RE: Kde nechat vyrobit DPS levne?

Jan Galuszka konference na ei.cz
Neděle Srpen 1 09:11:00 CEST 2010

Centralni vysavac za 78000Kc? to uklizite urad vlady?

Kvalitni centralni vysavac i s hadicema musi vlezt do 25.000Kc vcetne dane +
rozvody vlastni prace

Za centralni jednotku jsem dal cca 16.000 +dph

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za
uživatele Draček Fráček
Odesláno: 31. července 2010 22:16
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: RE: Kde nechat vyrobit DPS levne?

Priklad: 50x50 mm, FR4, 0.8mm, dvoustrana, Au, 4ks, printed cena mi
vysla  63 Euro tedy 1561Kc + postovne.
Tady cinsti soudruzi to vyfrknou za 50$ tedy 950Kc + 10$ postovne.
http://cgi.ebay.com/Low-Cost-2-Layer-PCB-Manufacture-Service-1-5-boards-/230
337719273?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35a132abe9

A to jsem jen cvicne kouknul na prvni nabidku na Ebay tudiz nejspis ne
nejlepsi.

Tudiz se ptam na nejakeho overeneho cinana se solidni produkci a
cenami, ktereho lze pouzit na prototyty a male serie.
Muze byt i domaci vyrobce, pokud ma alespon porovnatelne ceny, ale tak
nejak lamu, zvlaste nad ceskymi minimalne predprodavaci hul.
Zrovna jsme pro bratra shanel cenralni vysavac, v CR, jeden dovozce a
vsicni prodejci jak jeden muz za samotnou jednotku chteji cca 78k Kc,
delaji okolo toho desne tajemno az ma jeden dojem, ze jde o nejakou
kosmickou a tajnou technologii.Nu coz objednal jsme to v Kanade za
mene nez 2000Ca$, verze na 230V, prodejce mi poskytl i servisni
dokumentaci.

Martin

>len pre zaujimavost... Ako velke su tie dosky a ake ceny si
predstavujete ako akceptovatelne?