Xilinx FPGA+ARM

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Duben 30 20:08:59 CEST 2010

Ja to vidim z jine strany, delam jen s MCU, ale nekdy jsem jiz temer na
hrane.
Takze bych uvital mit mnoznost si na vnitrni sbernici ubastlit treba rychly
dekoder kvadraturniho kodovani od enkoderu, nebo presne mereni casu (tj. 0.1
us a lepe)
mezi udalostmi a podobne.
Nebo si v MCU takto udelat dekoder CS signalu pro periferie a dalsi a dalsi.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.