Xilinx FPGA+ARM

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pátek Duben 30 18:39:49 CEST 2010

Hm, hm, ja tak nejak predpokladal, ze se prichodem ARMu do hry zapoji uz
hotove vyvojove nastroje, ale ted jak jsme to tak probrali mi dochazi,
ze to vyresi jen malou cast problemu. Uz si taky myslim, ze to tak
zasadni dira do sveta nebude.
Uprimne mam vzdycky trosku obavy uvazovat o tom ze bych u FPGA mel hned
vedle MCU, prijde mi to jak osobni selhani, ze to nezvladnu komplet v
FPGA, takze se k tomu dokopu. Ale vzdycky si rikam ze tohle by melo
prijit do CPU a tohle do FPGA nebo DSP. Uz jsem se i setkal s tim, ze se
v aplikaci delaji ustupky pro uzivatelske rozhrani aby to FPGA zvladlo,
coz pak vytvari na prvni pohled nepochopitelne komunikacni protokoly apod.
Procesor vedle jsem mel jen u veci na ktere musel bezet Linux, ale moc
veci to taky neulehcilo. Resit komunikaci mezi FPGA a procesorem s OS
bylo pro me nezvladnutelne (nutnost velkych bufferu, nepredikovatelne
casy odezvy).
To uz jsou spis jen takove filozoficke reci jak je to "spravne", protoze
nemam moc zkusenosti. Prijde mi ze lidi si mysli ze FPGA musi zvladnout
vsechno, ale ja si to nemyslim, nebo to neumim.

Tosa