Xilinx FPGA+ARM

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pátek Duben 30 18:10:17 CEST 2010

To jsem rikal podle aktualnich zkusenosti s hledanim zamestnanim ...
proste se zeptaji jestli clovek alespon neco takoveho potkal. Ano je to
pokazde trosku neco jineho, ale to uz berete moc do detailu, dulezity je
system prace. My tady vime, ze staci umet prakticky s libovolnym MCU,
clovek co vas zamestnava to treba nevi. A vsude jsou podle toho co jsem
videl radi kdyz prijde nekdo kdo alespon vi o cem je rec ...
Doufam, ze to takhle staci. Myslim, ze neni treba to hloubeji rozebirat.

Tosa